Milieuduurzaamheid是klaar voor甚至historische businessopportuniteit om不大investeringen de klimaatverandering te bestrijden会面

LONDEN,2022年oktober 19日Om klimaatverandering特根te服务员,steken regeringen, investeerders, consumenten ondernemingen wereldwijd甚至tandje bij Om te investeren在en gebruik te梅根van duurzamere oplossingen。弗雷斯特(纳斯达克:FORR) schat dat de VS欧盟en de alleen al 1美元,4 biljoen河畔uitgeven milieuduurzaamheid en klimaataanpassing;er bestaat voor 17美元,5河畔miljard risicokapitaalfinanciering voor groene技术;在德markt voor groene financiele instrumenten是wereldwijd去miljard voor 658美元。Deze factoren vormen samen窟Forrester omschrijft als德”groene marktrevolutie”,甚至historische businessopportuniteit死vergelijkbaar满足de eerste en tweede industriele revolutie。Als gevolg daarvan zullen onderneming milieuduurzaamheid不行在德兰格eerste plaats Als甚至ethische verantwoordelijkheid beschouwen,低平火山口逢Als甚至ongekende businessopportuniteit死zij不行kunnen negeren。

在德德groene marktrevolutie zal zorgen voor verandering sectoren vervoer,科特布斯en bouw, investeringen duurzame financiele producten en De inkoop en杠杆van duurzame goederen en diensten。Toonaangevende bedrijven服务员佛得角丹het vergroenen van匈牙利语activiteiten en streven naar duurzaamheid在匈牙利语producten en praktijken。外的de gegevens van Forrester voor 2022 blijkt dat 17% van de zakelijke en科技专业人士死aangeven dat甚至betere duurzaamheid甚至prioriteit voor匈牙利语organisatie, nieuwe groene producten en diensten lanceert。Bedrijven死publiekelijk toezeggingen多恩在milieuduurzaamheid en daarnaar handelen, bouwen vertrouwen op bij匈奴人利益相关者en zijn veerkrachtiger bij匈牙利语activiteiten。

Forrester schetst de belangrijkste overwegingen voor bedrijfs -营销- en technologieleiders死willen inspelen op de groene marktrevolutie,死zich de komende decennia zal voltrekken:

• De groene markt zal De samenleving en De wereldeconomie veranderen。De groene markt draait不行alleen om hernieuwbare科特布斯en batterijen。泽zal一切窟我们多恩veranderen en beinvloeden:锄我们producten梅根,锄我们onszelf en goederen vervoeren,锄我们onze omgeving verwarmen koelen,锄我们onze activa financieren beschermen,我们eten en窟。B2C CMO的verdubbelen匈牙利语aandacht voor duurzaamheid。Daarbij merkt 76% op dat groene initiatieven合计匈奴人最高vijf-prioriteiten voor德范2022 behoren休息。
  • Het aantal actieve groene consumenten zal toenemen。Stimuleringsmaatregelen voor consumenten om te investeren至上- van elektrische voertuigen合计energieverbeteringen回族-这个词consumenten不行alleen bewuster van匈牙利语keuzemogelijkheden低平火山口显得米尔geneigd合计het多恩groene aankopen。Veertig procent van de在线volwassenen Frankrijk, 37%在het VK en 36% VS邹欣然地producten kopen van甚至默克dat活性onderneemt op het gebied范klimaatverandering,zelfs als de prijs van het产品是多少。
  • Er zullen nieuwe investeringen沃顿gedaan zowel软件- als hardwaretechnologie voor duurzaamheidsfuncties。Ondernemingen en eindgebruikers zullen vertrouwen op硬件zoals sensoren en软件zoals AI om nieuwe producten mogelijk te en te traceren这个词。Naarmate opkomende technologieen zoals区块链在AI de observeerbaarheid en efficientie verbeteren, zullen bedrijven - van consumentengoederen合计producenten van industriele apparatuur——deze mogelijkheden在匈牙利语producten moeten inbouwen。
  • De Amerikaanse en Europese regelgeving inzake risicorapportage en duurzame金融家zal het uitzicht van De markten veranderen。Nieuwe门德证券交易委员会voorgestelde regels zouden beursgenoteerde bedrijven verplichten匈牙利语范围1 - 2 - en 3-emissies te rapporteren。在德欧盟zullen initiatieven zoals deTaxonomieverordening,德Europese standaard voor groene obligaties德(欧盟GBS)可持续金融信息披露监管(SFDR)绿色清洗门河畔bedrijven banden leggen en voorzien在规格voor duurzame金融家。
  • Russisch invoerverbod zal energietransitie en zelfvoorziening versnellen。肌萎缩性侧索硬化症Westerse regeringen德其范Russische fossiele brandstoffen verbieden, compenseren泽说门甚至snellere overschakeling op兰格termijn naar hernieuwbare科特布斯。Duitsland heeft zijnplannen versneld奥姆特根2030年80% van zijn科特布斯外的hernieuwbare bronnen te halen en 2035年特根bijna 100%。芬兰breidt de opwekking van kernenergie外的,doet zelfs日本opnieuwinvesteringen kernenergie。

“Milieuduurzaamheid vormt voor ondernemingen甚至historische堪萨斯州om nieuwe producten en diensten te ontwikkelen en甚至nieuwe groene markt te faciliteren mogelijk te的梅根,”阿尔杜斯Sharyn离开者bij Forrester研究总监。”Forrester的uitgebreide onderzoek naar onderwerpen als veranderende houdingen en gedragingen van consumenten de站货车zaken op het gebied范ecologische在德财富200强wereldwijd duurzaamheid,德evolutie van groene金融家producten, en de许多waarop李德duurzaamheid kunnen integreren在匈牙利语产品路线图,zal ondernemingen, overheidsinstellingen,兰登en steden helpen匈牙利语duurzaamheidstraject te versnellen。”

De groene marktrevolutie samen遇见klantobsessie,toekomstgerichtheid,de toekomst van颂歌de vertrouwensnoodzaak即使范Forrester的kenmerkende onderzoeksthema。德尔bedrijfs - en technologieleiders了te helpen de veranderende dynamiek van klanten en markten voor te blijven。

Bronnen:

• Bezoek Forrester的duurzaamheidshub在en甚至voor米尔inzicht betere navigatie doorheen de groene marktrevolutie。
  • 利兹het融洽van Forrester结束de groene marktrevolutieom te食用蓝花蕉锄u prioriteiten kunt stellen en bedrijfswaarde kunt halen外的investeringen在duurzaamheid (toegang als klant vereist)。
  • Forrester的duurzaamheidsmaturiteitsmodelhelpt李德de tastbare bedrijfswaarde van duurzaamheidsinvesteringen te maximaliseren (toegang als klant vereist)。
  • De nieuwe groene marktrevolutie en gerelateerd onderzoek是beschikbaar voor阿莱Forrester的决定Forrester市场洞察力klanten。