De persoonlijke en的evenementervaring presenteert het我recente onderzoek en De我recente inzichten om De Europese technologische李德的te helpen innovatie te omarmen

2022年9月14日LONDEN -弗雷斯特(纳斯达克:FORR) kondigde vandaag de volledige议程voor de conferentie voor技术和创新EMEA 2022长,死wordt gehouden oktober Londen en digitaal op 13 - 14日2022年。在德huidige Om concurrerend te blijven volatiele bedrijfsomgeving, moeten technologiemanagers voortdurend innoveren en甚至extreem klantgerichte groeimentaliteit omarmen。Extreem klantgerichte bedrijven rapporteren甚至omzetgroei死2、5科尔佐薇这位是als van匈牙利语concurrenten死去。

Op het技术&创新EMEA范说基列耶琳就寻见食用蓝花蕉technologieleiders strategieen te ontwikkelen死德groei het komende十年间vorm判定,doordat泽木钉米尔klant - en mensgericht zijn。Het evenement heeft显得甚至aantal主旨sprekers:导演大卫Hutchens,死zal bespreken锄李德de grenzen kunnen doorbreken en kunnen innoveren门middel van berhalen leiderschap,在壳牌的DIY公民发展保罗Kobylanski,死zal uitleggen锄low-code en敏捷de的transformatie aanwakkeren。

Het论坛zal显得de Europese ontvangers范Forrester的科技奖项eren。德奖zijn甚至erkenning voor organisaties死遇到成功technologische strategieen hebben geimplementeerd死resultaatgestuurd en uiterst klantgericht zijn om De bedrijfsgroei te versnellen。

Opmerkelijke关键提示en sessies zijn出席米尔:

• Nieuwe technologie: vriend vijand van duurzaamheid吗?Het begrijpen van de voor - en nadelen van nieuwe technologieen, zoals automatisering,区块链,Het物联网,de invloed ervan de duurzaamheid op。
  • Vakkundigheid en talentbeheer在na de pandemie de Europese上下文Ontdek米尔德趋势死在2023 de基础zullen vormen voor talentmanagementstrategieen om te食用蓝花蕉锄te profiteren van toonaangevende kennisclusters欧罗巴。
  • 注册的operationele平台这个het mogelijk uw策略op de toekomst af te stemmen利兹米尔在belangrijke strategieen om de vereisten van het河畔的tijdperk te pakken甚至wereld死wordt gedomineerd门的平台。
  • De toekomst van De mobiliteit。Ontdek锄de vraag van consumenten naar veiligere en groenere mobiliteitsopties de innovatie zal aanjagen op het gebied van technologieen en bedrijfsmodellen voor persoonlijk vervoer - van elektrische voertuigen合计micro-mobiliteit。
  • De satelliethype gaat om米尔丹alleen connectiviteit。Ontdek de realiteit voor uw bedrijf。Ontdek waarom de ruimtetechnologie zich toenemende伴侣op de雷达van de technologieleiders酩悦bevinden en de potentiele nieuwe satellietinnovaties死ruimterechnologie bedrijven菅直人bieden。
  • Metaverse Web3,非功能性测试:窟zijn de gevolgen voor uw technologische策略?秋波de炒作van de werkelijkheid te onderscheiden en de相对tussen het metaverse Web3 en非功能性测试的te begrijpen。

”德klanten vanνzijn mondiger en De systemische onzekerheid是钉战马groot”,阿尔杜斯·帕斯卡Matzke,事件主机en VP, Forrester研究主管范。“Als gevolg daarvan staan de technologieleiders出席aanzienlijke druk om zich te blijven河畔aanpassen nieuwe bedrijfsmodellen om匈牙利语organisaties te helpen te bloeien。Het evenement zal de technologische李德helpen strategieen te ontwikkelen死innovatie inspireren, voor betere klantervaringen zorgen, en uiteindelijk de bedrijfsresultaten te verbeteren。”

Fysieke deelnemers hebben toegang合计begeleide discussies, adviesworkshops speciale sessies。书krijgen泽toegang合计甚至aantal speciale programma, waaronder het女性领导论坛,de行政领导交流,甚至exclusief programma dat gericht op李德op C-niveau, en甚至aantal diversiteits - en inclusievergaderingen。通过het evenementplatform hebben的bezoekers toegang合计阿莱conferentiesessies en赞助商。

Hulpmiddelen:

在Forrester
Forrester(纳斯达克:FORR)甚至van de我invloedrijke onderzoeks - en adviesbureaus ter wereld。我们helpen李德op het gebied van technologie klantervaring,数字,营销,verkoop productfuncties om klantobsessie te gebruiken om groei te versnellen。通过Forrester的特征onderzoek,结果在evenementen krijgen李德的货车在de台湾加高wereld de inspiratie om daadkrachtig te zijn op het颂歌,om门veranderingen名不副实te navigeren en匈牙利语klanten centraal te stellen在匈牙利语leiderschap operaties选择策略。Onze unieke inzichten zijn gebaseerd op jaarlijkse onderzoeken出席米尔丹700.000 consumenten bedrijfsleiders en technologieleiders / de台湾加高wereld;rigoureuze en objectieve onderzoeksmethodes, inclusief Forrester波™-evaluaties;丹米尔70 miljoen实时feedbackstemmen;在德gedeelde kennis van onze klanten。Kijk voor米尔informatie op Forrester.com。